torsdag 22. mars 2018

Min favoritt denne måneden.

I år har jeg virkelig gått utenfor mine egne grenser innenfor hobby verden, jeg ble inspirert på stavern treffet i februar hvor det var en som lagde boks helt fra bunnen og dette ville jeg også prøve.
Litt vanskelig og en dose tålmodighet måtte til, men jeg fikk det til og ble fryktelig fornøyd!

Ble ikke perfekt, men den ble min favoritt for måneden!
Hva mener dere ?


Boksen ble laget med hjerte formen fra wish. 
Arkene jeg har brukt er fra vintage baby fra Maja design. 
Smokk diesen er fra cottage cutz (elsker den smokken)
Lykkeliten dies er fra Kort & godt. 

Håper dere liker bidraget mitt som jeg vil legg inn hos : 

3 kommentarer:

  1. Så søt hjerteboks.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Nydelig boks! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  3. Lekker boks!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett