lørdag 31. mars 2018

Gult er kult også til baby!

Nå har jeg fått laget noe i gult, synes gul er en veldig vanskelig farge, men fikk det til.. måtte bare ha de rette tingene. 

Har brukt baby ark fra papirdesign som var i gult. Så fort jeg så utfordringen viste jeg at jeg skulle bruke dette arket. Var bare å få ånden over seg for å komme seg på en hobby butikk og få kjøpt inn. 

På toppen som dere ser har jeg brukt embossing folder på plastikk, har tynn plastikk på hobby rommet ett sted, men kunne ikke finne det, var livredd for at dette prosjektet gikk på en skikkelig smell, men jeg prøve hardplast og funket like bra, bare litt vanskelig å få skjært rett. 

 

 

Inni boksen har jeg brukt blant annet dåpskjole & smokker fra andre levendører, men diesen til papirdesign navnefest. 
Doily har jeg brukt innenfor og blomster. 
Ble en stund mye gult, men når heng fikk lagt litt rosa inni mellom hjalp det mye. 

Håper dere ble inspirert til å bruke ting dere ikke bruker så ofte eller ting dere ikke har prøvd før. 

Ha en fortsatt fin påske! 

Utfordringer jeg er med i : 

1 kommentar:

  1. Kjempefin eske!! Likte at den hadde plaslokk- ble riktig så lekkert :-D
    Takk for at du deltok i Papirdesign utfordringen.
    Klem fra DT Lene

    SvarSlett