onsdag 28. februar 2018

Scrappetreff weekend!

Scrappetreff er annet ord for mange fine kort på bloggen! Har i det siste lagt ut mange kort på Instagram, men for å være med på utfordringer hjelper det ikke bare med Instagram.
Så her kommer mine bidrag til forskjellige utfordringer, blant annet ett ekstra bidrag til papirlosjen.

 Februar utfordringen til papirlosjen - Dies eller stempel
             

Dette var de kortene som jeg lagde på forhånd (utfordring man kunne gjøre mens man ventet på at treffet skulle begynne) Utfordringen var å lage konfirmasjonskort til gutt & til jente.
Med tanke på at jeg ikke var helt i form uka før ble jeg sittende å lage litt kort jeg da..


 Februar utfordring til papirlosjen - Dies eller stempel   Papirplaneten - Kjærlighet
Scrappelyst - Hjerter


Mens på selve treffet ble disse fire kortene laget + tre kort til som jeg ikke vil legge ut på bloggen riktig ennå og begynte på en ekstra tags. Det kortet/taggen  jeg ble mest fornøyd med må være konfirmasjonskortet med vans på! Fikk kjempe mye skryt for den så er veldig fornøyd!

Men det var alt jeg hadde å vise nå, så får vi se om jeg er like god til å bli med på utfordringer neste måned! Kanskje jeg skulle snudd meg på flisa og laget ett bidrag til farge utfordringen til scrappegarasjen?
Vi får bare vente og se hva som kommer neste runde! Enjoy enjoy!

18 kommentarer:

  1. Så mye flott😍 du laget 🤗

    SvarSlett
  2. Her var det mye lekkert å hvile øynene på.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  3. Mange fine og lekre kort du har laget.Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin Februar utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  4. Så mange fine kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  5. Her var det mange lekre kort :)

    Takk for at du deltar hos Papirlosjen!
    Siri DT

    SvarSlett
  6. Her var det mange flotte kort. Kjekt å komme på treff og få kose seg. Takk for at du deltar i utfordringa til Papirlosjen.
    DT-Annelen

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Annelen :)
      Alltid kjekt med scrappetreff

      Slett
  7. Jøssemeg kor effektiv du e! Masse gøy å se på. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring :) Klem DT Belinda

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Belinda.
      Effektiv og effektiv, de øverste kortene er fra uka før & de jeg har lagt ut nå er enkle kort som jeg lagde. Men greit å få laget noen kort.

      Slett
  8. Så utrolig mye lekkert du har fått laget da.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  9. Wow, det var litt av en produksjon. Masse flott, takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Monica

    SvarSlett