tirsdag 27. februar 2018

Pocket letter med kaffe tema.

Nå har jeg tatt en skikkelig opprydding på hobby rommet og da har jeg også fått tak i lommer til å laget Pocket letters noe jeg gjorde under utfordringen til papirdesign.
Temaet denne måneden var å lage noe i fin på vin, strikkedilla eller kaffeelsker.
I tillegg ble jeg med i papirlosjen sin utfordring som var å bruke stempel eller dies.
Brukte vel begge deler, men jeg vil si at jeg vil fokusere mest på stemplene.

Jeg tok utfordringen og dette ble resultatet :




 Digga hele arket! Men er det en ting jeg elsker mest er det siste bilde hvor jeg klarte å bare få hjerte fra papirdesign stemplet og brukte det.
Var ett prosjekt som tok litt tid så den som vil bytte med meg, håper jeg ser tiden jeg har brukt på dette! <3
Skriv gjerne under i kommentaren om du vil bytte ett Pocket letter med meg.

- Jeanette

Utfordringer jeg med på :

Papirdesign - Februar utfordringen
Papirlosjen - Februar utfordring (Bruk stempel eller dies)

6 kommentarer:

  1. For en nydelig serie! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #dies eller stempel
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett
  2. Sette var knalltøft, takk for at du deltar hos papirlosjen. Klem DT anita

    SvarSlett
  3. Takk for fin kommentar Synnøve :)

    SvarSlett
  4. KJempekult prosjekt. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT - Ovedia Therese

    SvarSlett