mandag 8. januar 2018

Utfordringer Januar 2018

Ja da var 2018 begynt som jeg har sakt tidligere og dette året skal bli mye bedre enn det andre, det sier vi vel alle...  Men i år skal jeg bli flinkere til å scrappe & blogge for dere, vi starter med blanke ark og håper at året vil bære frukter.
Så i år som i fjord skal vil jeg være med på utfordringer som ligger rundt hos de forskjellige hobby butikkene & produsentene rundt omkring i skandinavia.

Den første utfordringen har dere allerede fått med dere som var en utfordring fra scrappegruppa scrap & skravl så vil det komme ett innlegg til denne måneden som jeg har laget som er fra scrap & skravl det også er det er noe med IS, sier ikke mer!

Men over til Januar 2018 sine utfordringer :

- Kreativ scrapping - Feiring/glede (Svar frist : 26.01 kl : 21.00)

- Hjerteboden - Tradisjonelle julefarger (Svarfrist : 31.01 kl : 23.55)

- Kort o Mania - JUL (Svarfrist 31.01 kl : 23.55)

- Papirdesign - Dagen er din (svarfrist 31.01 kl : 23.55)

- Scrapiness - BINGO (svarfrist 15.01 kl : 23.55)

- Scrappelyst - Alt er lov (svarfrist 31.01 kl 23.55)



Så da får vi se hva det blir ut av disse oppgavene, jeg har allerede laget scrapiness sin oppgave som går på at man skal ha 3 forskjellige ting inn i oppgaven! Ta deg en titt kommenter gjerne hva slags utfordring du skal gå løs på, flere utfordringer på the paper crafting [ LINK ]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar