tirsdag 5. desember 2017

Desember daily - 05. Desember



Det har det allerede blitt 05. desember og i dette innlegg vil jeg vise dere litt inspirasjon på bruk av klistremerker fra papirdesign, er det en ting jeg har lagt elsk på dette året er det disse vakre klistremerkene og gleder meg til 2018 begynner sånn at jeg kan bruke mer av de, så håper jeg at papirdesign tok til seg meldingen jeg sendte tidligere år om å få flere klistremerker med adjektiver på.






Dette er noen av alternativene jeg har laget i løpet av året med klistremerkene fra papirdesign.
Spesielt glad i ordene fra baby arkene til papirdesign, frøken fryd & moroklumpen.

Håper dette ga deg inspirasjon til å kjøpe klistremerkene fra papirdesign ( Ikke sponset ) og vil prøve deg på de! Må vel si at de har blitt året desidert favoritt i min scrappebag!

Ha en fin tirsdag så snakkes vi i morgen!
Da skal vi se hva som kommer. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar