lørdag 2. desember 2017

Desember daily - 02. Desember

Dag 2 har kommet av desember og i dag har jeg lyst til å vise dere malen jeg har brukt til mine kvikk lunsj kort som jeg selger på julemarkedene nå i desember.
Malen jeg har brukt er fra Hanne Bjørnson sin blogg [ LINK ] hvor hun har lagt ut film av kvikk lunsj kortet hun har brukt, på ett 12x12" ark så er det plass til fire kort. Perfekt til en 3 pakk med kvikk lunsj, eller bruk to ark og du har akkurat til en 8 pakk med kvikk lunsj i stede!


Men ikke noe mer chit snakking, tilbake til bussiness!
For å lage kortet så må du ha 4 rektangler som måler 4" x 8" (Noe som sier at du må ta 12x12" arket og skjære det på 8" sånn at du får en lang stripe på siden sånn at du får den fjerde rektangelet)

På rektangelet skal du score på 1 1/2", 2", 4 3/4" og 5 1/4"
Også må du ha "låsen" på siden for at kvikk lunsjen ikke faller ut, den skal være på størrelse 1" x 1 1/2" som skal scores på 1/4" og 3/4"
Sett det sammen med god lim og pynt med det du ville ønske av pynt på, jeg har brukt enkle ark og diecuts når jeg lagde mine kvikk lunsj kort, slo til og med til og klipte ut noe utklippsdeler fra ett utklippsark fra papirdesign (utgitt : Ukjent)
For å lage blonde kanten nederste brukte jeg punch fra martha stewart og la ikke på noen ekstra cm/inch for å lage denne.

Håper dere vil ta dere en tur innom Hanne sin blogg og se på hennes kreasjoner.
Legg også gjerne igjen en kommentar til meg om dere føler for det.

Ha en fin advent videre og en riktig fortsatt god helg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar