fredag 1. desember 2017

Desember daily - 01. Desember.

Ja, da skal vi prøve på det jeg har sett fram til en stund, vi skal prøve å ha ett innlegg for hver dag i hele adventstiden, som jeg skrev i innlegget som fortalte om hva som skulle være på bloggen i løpet av adventstiden det blir både ros til dyktige scrappere, konkurranser og maler som jeg har funnet på flere hjemmesider rundt omkring.

Det første jeg vil vise dere er : GRAB FIVE!
Dette har jeg fått fra jeg følger på youtube, har fulgt henne en del år nå og har alltid vært fasinert over at hun kan plukke ut 5 ting fra tingene sine og alltid få til noe veldig bra! Sjekk ut siden henne på youtube [ LINK ]
Men tilbake til prosjektet, vil kalle det prosjekt for det ble altså det, skjønte ikke hvordan jeg skulle få dette til for det var flere elementer jeg hadde plukket ut som jeg manglet noe til og bilde blokka jeg tok bilde fra sliter jeg så med å bruke, men jeg klarte det!

Jeg har brukt :

Toppers blokker ~ Dollies ~ Rosa bokstaver ~ Sko klistremerker ~ Puffy hjerteklistremerker.



Resultatet :



Var dette noe dere kunne prøve selv, prøv da vel og tagg meg gjerne i innlegget om dere legger det ut på Instagram @Jeanettekreativehjorne

Riktig god adventstid!
Sjekk innom i morgen for Mal på kvikk lunsj kort ala Hannes!

- Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar