lørdag 16. september 2017

Tørka støv av thickersene.

Ja, da vil jeg gjerne gi dere litt inspirasjon på bruk av thickers, kjøpte mange for en liten stund siden masse thickers av en bekjent av meg, skulle jo bli så flink til å lage ukentlige Project life sider for noen år tilbake, det ble det aldri noe av og nå har de hengt til pynt alt for lenge så på tide å tørke støv av de og faktisk bruke dem.
Så derfor har jeg laget ett baby kort IGJEN! i blått denne gangen med nye ark fra moren min, de er helt sikkert gamle for andre folk at kolleksjonen har vært lenge ute osv. det vet jeg, men hun klarte ikke å bruke dem så jeg overtok dem og har nå laget 5 forskjellige kort med dem.


Er ikke så veldig spesielle ting jeg brukt. utenom at det er ark fra kolleksjonen vintage baby til Maja design og bazzill ark i blåtoner blant annet,
som pynt gjorde jeg det så enkelt at jeg dekorerte med thickers merket Lullaby, en pakke jeg gjerne vil ha mer av senere. Fant også for en stund tilbake rub ons med baby setninger/vers som var på tilbud på scrappiness som passet perfekt over thickersene.

Ellers så er det ikke så mye mer å fortelle om kortet, håper det var ett kort dere vil bli inspirert av til å lage ett enkelt baby kort eller annet. Skal få snudd meg på hælene og laget en til jente også. Så følg med så kanskje det kommer til en jente også utover måneden eller neste måned.

- Jeanette
PS! Sjekk ut ett trykk i oktober der kommer det ett bidrag fra meg. Utrolig gøy!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar