torsdag 21. september 2017

Tea for you - Marianne design del 1.


Her for noen uker siden prøvde jeg å gå i mellom arkene mine, har fått litt påfyll av ark etter at mammaen min gikk i mellom sine og fant ut at det var en del hun ikke klarte å bruke, noe jeg måtte gå i mellom var både ark, reste ark og ark det var så vidt tatt av, følte jeg aldri kom til bunns!
Men da kom jeg over dette arket og sa til meg selv at her er det 8 kort bare her! Bare til å finne fram ark frøken og finne på noe, dette er din utfordring for de neste dagene/ukene.
Jeg gikk løs på arket og dere ser kanskje ut i fra hvor jeg har begynt å klippe hvem som gikk først.



Tok inspirasjon fra den ene Orange makronen og lagde ett Orange kort, som jeg sa til min søster at jeg er veldig baby blå og baby rosa, men plutselig dunker hode mitt borti en Orange sky eller annen farge jeg absolutt ikke pleier å bruke. Det ble ialllefall ett kort.. Ble det flere ??


Fant fram kaffe stemplene mine også, stirret veldig på kaffe stemplene til papirdesign.
men jeg tenkte at først må jeg bruke de jeg faktisk har hjemme før jeg kjøper ennå flere! Men lagde ett kort med "nye" ark, skulle sett ganske mye annerledes, men jeg prøvde meg på stempling, det er som vegetarianer spiser kjøtt, GÅR ABSOLUTT IKKE!
Så da måtte vi prøve oss på noe annet, og prøve å redde kortet før det ble for sent, var så sinna på kortet og ble ikke pent i mine øyne, men ett hvert som det har sunket inn så er det faktisk mulig å nyte kortet igjen.

Håper dere likte kortene, og vil finne fram noe i scrappingen som blir bare liggende og faktisk bruke dem, gjør som ett stort forbilde av meg gjør, hun tar 5 ting fra hennes ting og lager noe ut av det, og hun må faktisk bruke de 5 tingene. Veldig gøy og en stor inspirasjon til å bruke mer av tingene våres.

Ha en kjempe fin uke videre, håper dere likte ønskelista mi til bursdagen.
- Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar