tirsdag 12. september 2017

Julekort i diverse farger.



Ja, da er det litt under 4 måneder til sølvguttene synger julen inn og all julestriden er over, men vi scrappere holder jo på med julekort, juletags, julekalendere og andre papir dekorasjoner til jul.
Noe som jeg også har begynt med da jeg skal prøve meg på stand nå før jul for salg av kort og andre ting som man "trenger" til jul.

Jeg vil da gi inspirasjon til julekort i forskjellige farger, litt andre farger enn de typiske hvite, rød og grønne kort, jeg går heller for blå og rosa kort.
Har folk lagt merke til at blå og rosa går stadig igjen på bloggen, er kanskje en favoritt farge....
Men tilbake til kortene min


Første kortet ble ett mørkeblått julekort med sølv detaljer med god jul dies fra rox stamps og stjernene er dies fra kort & godt, det mørkeblå arket er fra Maja design & det samme er det arket under, bare at jeg har tatt litt farging på kantene for litt ekstra detaljer.




                  

Andre kortet jeg lagde var ett mer isblått kort, hvor jeg har blanda ark fra bobunny og papirdesign hvor det ene er ett typisk vinter ark & det andre er ett mer sommerlig ark, men begge passa perfekt sammen med bazzil arket,
Bilde er funnet på nettet og dekorert med god jul diesen til Kaboks.
Er med i utfordringen : PapirPlaneten - Jul i september


Da kom endelig det ROSA julekortet! hvor jeg har brukt samme papir som på den øverste julekortet som på denne, det er da man ser forskjellige muligheter for arket.
Utrolig tøft å lage rosa julekort litt annen måte å lage julekort, men tilbake til kortet.
Jeg har brukt rosabase fra pion, den eneste basen jeg føler er så pass "skitten" rosa at den er deilig å lage ting med, har brukt bilde fra pinterest, samme bilde har jeg også brukt på dette julekortet.
Også har jeg da stanset ut noen pakker (dies ukjent) og god jul dies fra Kaboks.


Så klart det var noe rødt blant julearkene jeg har liggende, akkurat nå føler jeg at jeg har alt for mye ark, er litt vanskelig å få oversikt. Men fant dette arket, litt usikker på hvor det er fra.
Så har jeg igjen funnet bilde fra pinterest og pyntet rundt med blant annet klistremerker (ukjent) og stanset ut god jul fra rox stamps sine dieser.

Så dette var mine jule bidrag for i dag så får vi se hva som venter de neste dagene.
Ha en fin uke videre.
- Jeanette














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar