torsdag 28. september 2017

En kveld på scrappekveld.

For noen torsdager siden var jeg på scrappekveld, men det ble ikke så veldig mange så jeg og en scrappevenninne av meg satt og scrappet da, synes det var ordentlig bra å sitte der, trodde ikke jeg kom til å få gjort noe på grunn av skravling, men jeg klarte det så mye bedre enn jeg trodde, hele tre kort ble laget to av dem ble jeg veldig fornøyd med siste kortet ikke fult så fornøyd med.
Men ikke alle kan være 100% og kanskje det jeg ikke synes ble så bra synes kanskje noen andre om, hvem vet.
Men fikk tak da i strikkeark, det er tydeligvis årets MUST HAVE hos mange, men ble ikke helt dratt i bakken av arkene, kunne vært mye finere ark. Beklager papirdesign, ikke alltid man kan være enig. Elsker mye ved papirdesign, men i år ble jeg ikke helt revet med, men det var MANGE andre fine papirer, blant annet espresso arkene som jeg skal bruke til ett senere prosjekt som jeg forteller dere om senere,  jeg dro ikke fra plassen vi var og scrappet uten noen papirdesign, det ble noen ark med i bagen.. En scrapper kan aldri ha for mye papir er det ikke noen som sier det? Akkurat nå føler jeg har for mye ark, men men..

Men tilbake til kortene jeg lagde :



Dette er en av kortene jeg lagde med strikkepapirene, var noen ark jeg likte. Mens vi satt og lagde kort kikket vi plutselig på hverandre sine ting og fant ut at vi lagde så og si like ting. Men denne vurderer jeg å gi til ei venninne som elsker å strikke om jeg ikke lager ett nytt kort innen den tid.


Lagde også ett enkelt rosa bursdagskort også, Sa det til venninnen min at merkelig nok så hender ofte at jeg lager rosa kort, hmm.. Må være noe favoritt farge innenfor scrapping.
Men ble da dette kortet, skulle egentlig lage kort til lemon Craft utfordringen, men så tittet jeg litt ekstra på forklaringen og plutselig ble oppgaven veldig vanskelig så den er dessverre fjernet fra min liste over ting jeg skulle ha gjort.

Håper dere ble inspirert til å lage noe kort for tiden framover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar