tirsdag 5. september 2017

Babyboy fra panduro.

 

I vinter/våres var det salg på Panduro og da kom jeg hjem med blant annet denne blokka i blå til kun 19,90 eller 29,90 husker ikke helt. Veldig billig var den i alle fall! Kjøpte noen andre ting også som jeg har vist i noen innlegg tidligere. Var for det meste enameldots jeg kjøpte, fikk tak i boktaver i tillegg, men jeg klarer ikke å bruke de. Vurderer å ha ett lite salg her på bloggen/facebook profilen min nå før jul hvor jeg selger ting som bare blir liggende på rommet, blir en del som bygger seg opp.

Men la oss gå tilbake til kortet.

Bakgrunnsbilde var i alle fall fra panduro som jeg tidligere forklarte, også har jeg kuttet ut en sirkel med dies fra Rox stamps hvor jeg har brukt utklippsbilde fra papirdesign med ett fint slagord/sitat : "Det ble en helt perfekt babygutt"
Men når det kommer til kort for små gutter, har jeg bestandig med noe stjerner av noe slag, jenter bruker jeg hjerter, mens gutter drar jeg på med stjerner og det er blitt trykt ut i kaisercraft sine ark i isblå med dies fra kort & godt.
Toget er jeg usikker på hvor er kjøpt, men ellers har jeg brukt starmist fra bazzil som belte i midten og som bakgrunn bak bakgrunnsarket.

Håper dere likte kortet for en liten gutt og gleder meg til å begynne på utfordringene til de forskjellige hjemmesidene, legger ut på bloggen hvem utfordringer jeg skal være med på i løpet av kort tid så håper jeg at det er noen som blir med på utfordringene.

Ha en fin uke videre.
- Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar