søndag 13. august 2017

Mr & Mr bryllups kort



I sommer kom det en dies fra Marianne design hvor du kunne lage vester, gensere eller dressjakker som dere ser jeg har laget her, er alltid like spennende å sette sammen Marianne sine dieser da de veldig mange deler, men det er også mye forskjellig du kan få ut av hennes dieser.
Men det er en ting jeg ikke har  sett så ofte i scrappemiljøet og det er homofile eller lespiske bryllupskort.
Noe jeg synes det skal bli lagt mer press på for bryllup lengre er ikke bare gutt og jente, men faktisk personer som gifter seg med samme kjønn. Noe både vi i scrappemiljøet burde erkjenne og lage produktet til messer som også er for dem også i tillegg så synes jeg de som lager toppers eller utklipsark også lager bilder vi kan bruke på kort for det er ikke lett å lage kort til homofile eller lespiske, det går som oftest i brudekjoler eller dressjakker som jeg lagde nå.
Håper produsenter får se dette slik at det kan bli lagt.


Om dere lager ett kort til ett homofilt bryllup håper jeg dere vil dele med meg som en inspirasjonskilde, vil så klart linke tilbake til dere.

Ha en fantastisk uke så begynner jeg sakte men sikkert å dele julekort med dere fra uke 34 (Tirsdag 15.08)

- Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar