søndag 27. august 2017

Mine favoritter innenfor scrapping.

Heisann, nå har jeg brukt hele sommeren på å tenke i mellom og lage det perfekte innlegget til utfordringen til papirdesign, som var å bruke mine favoritter innen scrapbooking og som dere ser til høyre på siden min har jeg en liste over mine favoritt ting å bruke innenfor scrappeverden.
Men kunne jo kanskje ikke velge alle så da plukket jeg noen ut som ble med på kortet til utfordringen.


  • 6x6 papirblokker
  • Big shot
  • Blomster
  • Dies
  • Embossing pulver m/ heat blåser
  • Foam ark
  • Glitterpapir
  • Pinsett
  • Project life lommene
  • Scoreboard (Martha stewert)
  • Skjærebrett (Fiskars)
  • Stickers/klistemerker
  • Thickers
  • Tim Holtz Papier Distresser
  • Toppers (bilder til å pynte kort med)


  • Så her kommer mitt bidrag, jeg har brukt ark fra tidligere baby ark til papirdesign om jeg ikke husker feil, ark fra Maja design og kuttet ut ramme i med Yvonne dies med kaisercraft sitt glitterark.
    På siden har jeg også brukt foam ark og brukt diesen til Kaboks for å skrive baby, under har jeg tilført to klistremerker fra papirdesign som jeg har også skrevet til papirdesign om å få flere alternativer på. Da skjønner dere kanskje hvor mye jeg ELSKER disse små ordene, de betyr så mye ekstra på kortet mener jeg.

    På toppen av kaka har jeg brukt enameldots fra Marianne design og utklipsark fra papir design fra kolleksjonen velkommen lille venn.


    Håper dere likte innlegget og ble inspirert, jeg har laget en del baby kort i løpet av helgen som kommer i salg på neste lørdag da vi skal nedover til Bamble.
    Denne uka kommer det blant annet 3 kort hvor jeg har brukt blant annet toppers med sjiraff  på fra Felicia design.

    Utfordringer jeg er med på : 

    Ha en fin uke.
    Jeanette


    4 kommentarer:

    1. Skikkelig søtt og rosa kort, søtere enn sukker faktisk! ;)
      Takk for at du deltar hos Papirdesign!
      Klem, DT- Renate

      SvarSlett
      Svar
      1. Tusen takk for tilbake melding :) Alltid gøy å lage ting med papirdesign sine produkter :)

        Slett
    2. Supersøtt kort <3 Tusen takk for at du er med på Papirdesigns utfordring. Lykke til :-) Klem fra DT- Cathrine

      SvarSlett