tirsdag 8. august 2017

Mannekort til forskjellige anledninger.




Nå for tiden er det stor fokus på kort for gutter etter at Maja design kom med den nye kolleksjonen denim & friends hvor det er tatt inn noen bilder med menn eller detaljer fra menner (som vist på bilde over. ) I den anledning vil jeg komme med noen kort jeg har laget til menn mellom halvåret.

* Disse to kortene har jeg laget til min samboer og min svigerfar, jeg lagde det musikk kortet til samboeren min som elsker rock`n roll og hvor jeg følte jenta passet perfekt. En kvinne på ett kort til en mann kan da vel aldri skade.
* Det andre kortet var til min svigerfar hvor jeg har brukt en del ting som kan minne meg om snekker yrke da han er mandigman på fritiden og noe jeg ville få til i hans kort, har både brukt hampetau, enameldots i svart og korkark.


På disse kortene med Maja ark har jeg også brukt en del mørke enmeldots for rusikk og brukt faktsik svart paper doilies, i tillegg er jeg veldig glad i å makere arkene med brunt på kort til menn. Kortene som er laget med Maja kolleksjonen er laget på 3,5" mener jeg og bildene som dere ser på de er tatt fra blokka, ikke løs arkene.

For mer inspirasjon følg med videre denne uka da jeg legger ut homofilt bryllupskort hvor jeg har brukt dress diesen til Marianne design og ett konfirmasjonskort med Maja sin nye kolleksjon og utklipsark og Kaboks sin konfirmasjons dies.

Ha en fin uke videre.
- Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar