tirsdag 29. august 2017

Giraff flaske.


 I helgen hadde jeg stor produksjon til vi skal til Bamble på marked.
Så i den stund lagde jeg flere produkter med stenciler fra Dutch doobadoo.
Første kvelden lagde jeg rosa flaske med ett nydelig giraff på, likte flaska så godt at jeg lagde også en i gutt. Har allerede lagt ut ett eksempel på instagram for de som har sett der.



Er de ikke bare helskjønn små giraffer! Funnet ut at når jeg er mest trøtt så lager jeg de fineste kortene, merkelig at når man ikke har det 100% topp så er det da man lager det vakreste.
Men tilbake til prosjektet, jeg brukte altså tåteflaske til doobadoo på dette prosjektet og le super fornøyd med dette, bare så synd hobby hagen la ned i vinter for nå har jeg ikke noe sted å dra til for å få tak i isblå glitter ark for å lage detaljer til guttene.. (skrik gjerne ut hvis du har ett eller flere ark u gjerne vil selge)
Slenger med noen flere bilder fra prosjektet, veldig synd at dette ene bilde ikke finnes flere av for da må jeg kjøpe en hel pakke. Veldig kjedelig en gang i blant at man ikke bare kan få kjøpt ett enkelt bilde.





Håper dere likte tåteflaskene og vil kanskje prøve dere på de! Veldig gøy å lage spesielt når man finner ut hvordan du skal legge opp layouten på en annen måte enn man er vant med.

Ha en fin uke videre!
- Jeanette

Er med i utfordringene :
Nordsalten Hobbyklubb - Blå
North star - Alt er lov
Papirlosjen - Alt er lov
Papirplaneten - Alt er lov

6 kommentarer:

  1. Nydelige baby kort og vakre detaljer! :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    DT Hilde aka. Tindaloo

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord, ja detaljer har mye å si til tider. Takk for muligheten til å bli med på utfordringene til papirplaneten. :)

      Slett
  2. For noen kjempesøte kort, Takk for at du deltar hos Papirlosjen. Kelm DT-Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for muligheten til å være med og takk for fine ord.

      Slett
  3. Nydelige kort. Takk for at du deltar hos Papirlosjen. DT - Ovedia Therese

    SvarSlett
  4. Takk for nydelige ord og takk for at jeg får vært med i papirlosjen sine utfordringer.

    SvarSlett