tirsdag 22. august 2017

Bruk av restepapirer.

Nå var det med restepapir igjen da.. En skuff jeg ikke har noe problem med å fylle, men så var det noe med det å bruke disse papir restene.
Jeg har en elsk-hat forhold til disse skuffene, elsker å finne tilbake til gamle ark jeg elsker som ikke er brukt helt opp, bruke rester til å stanse ut forskjellige figurer, bokstaver eller tall.
Men hater også skuffen fordi det er rester som absolutt ikke verken til det ene eller andre eller er nok til å fylle ett kort i den størrelsen jeg trenger.
Men så kommer jeg over de dagene hvor jeg drar mye forskjellige ark, farger og fasonger ut fra skuffen og leker med dem til jeg finner den perfekte vrien.


    

Så i helga dro jeg fram de forskjellige lilla tonene jeg hadde nedi skuffen og lagde ett julekort med reste papirer. Blir ikke bestandig røde kort med nisser på, men ullsokker, kakao kopp eller ett nydelig teppe over beina med peisfyring. Alt ved jul trenger ikke være som det var før i tiden med rødt og hvitt. Nye tider nå, tid for nye utfordringer.
Håper folk ble inspirert av kortet og prøver kanskje seg på ett kort, sjekk også ut blogg innlegget her for mer inspirasjon til å lage kort med reste papir.

Ha en fin uke videre med mye inspirasjon som kommer framover.
Nå er det ikke lenge igjen til jul, 4 måneder igjen!

 - Jeanette








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar