torsdag 27. juli 2017

Summer kit - Video

Nå har jeg endelig fått lastet opp kit filmen jeg filmet i sommer da jeg lagde ett så dann kit, var ikke så mye av fargene som matchet hverandre, men jeg har veldig få farge toner jeg holder meg innenfor så jeg har veldig mye som matcher det.
Lagde heller ett kit som besto av mer ting jeg likte å lage ting med, altså mine favoritter.
For blant annet så har noen sier konkurranse om å bruke sine favoritter. Så etter hvert skal jeg prøve å bruke favorittene mine og lage ett nydelig kort. 

Men trenger vel ikke å forklare mer til dere, kos dere med filmen.
La ut på siden min ang. at jeg lagde en bukse til fra doobadoo, men gikk ikke så veldig bra da ingenting gikk som jeg ville at jeg fikk bare helt vondt av den buksa. så vi får se når det kommer ny bukse ut, følg med vær så snill.

Kos dere med filmen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar