lørdag 17. juni 2017

Kort laget på resteark




Helligdager betyr en ting SCRAPPE! Så forrige mandag satt jeg og rote i reste arkene for å se om jeg kan finne noe morsomt å lage kort av, og det fant jeg så klart, spesielt når jeg aldri kaster noe av det jeg kutter av..  Så i dag har det blitt 2 kort på egenhånd og 1 kort over live streeming på facebook, hjelp hvor nervøs jeg var, men gikk ganske greit egentlig. Håper jeg, men satt med kortet i 45 min! DE 45 minuttene gikk fryktelig fort, helt utrolig hvor fort ting kan gå når man gjør ting man liker.

Så håper dere også får laget noen fine kort ut av reste arkene deres, er dere en gjeng på flere stykker som scrapper i samme miljø eller samles av og til går det jo ann å ta med restepapirer og at andre ser over de om det kanskje er noe en annen person kan kanskje bruke det.

Legger ved en livesending jeg hadde på mandag, men jeg har hørt at jeg sier en feil, på det lilla kortet, det arket med stjernene er ikke papirdesign, men kort & godt.



Ha en fin helg videre.
Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar