søndag 4. juni 2017

Jeg prøvde....

Nå for tiden har dere kanskje skjønt at jeg vil utfordre meg på forskjellige ting og en av tingene jeg prøvde meg på var ett baby kort til ett trykk sine leser utfordringer..
Hvor jeg prøvde meg på på ett pastell kort i rosa, når jeg satt med oppgaven så jeg rundt på hobby rommet og lurte på hva jeg skulle bruke for jeg kunne ikke komme på at jeg hadde noe i pastell farger, så jeg måtte ta den fargen som kunne minne meg mest om pastell og det ble baby rosa.


I senere tid fant jeg en hel blokk med pastell ark inni som jeg kunne brukt til å lage ett kort i en annen farge, men jeg er ganske fornøyd med å bruke denne fargen og jeg synes det ble ett nydelig kort og fikk også brukt thickers som jeg skulle ha brukt en del av til Project life, men det ble de dessverre.

Får se når jeg får barn en gang om jeg får brukt opp de thickersene mine i barnealbummene..
Kom gjerne med forslag eller tips til hvordan jeg kan bruke thickers, hvordan du har brukt de..

Ett tips om man skal være med på leser utfordringene til ett trykk, bilde av de forskjellige utfordringene er i en fil på ett trykk sin blogg, men reglene for oppgaven sto på en annen side inne på ett trykk sin blogg, noe jeg dessverre fikk se litt for sent.

Men nå får vi se om vi ikke prøver oss på en annen utfordring eller om vi venter til neste år til å se hva som kommer for en utfordring da.


Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar