mandag 26. juni 2017

Bryllupskort i rolige farger.


Nå er det sommer og tid for brylluper både for den ene og den andre. I den anledning har blant annet Kreativ scrapping lagt ut en utfordring på sin blogg i sommer om å lage et produkt som inneholder noe i forhold til bryllup som varer fra 01. Juni til 26.07 så dere har god tid på dere.
Synes bryllupskort er veldig gøy å lage spesielt når jeg fått nye blomster å leke med både innenfor at jeg har byttet noen blomster og at jeg har kjøpt noen på Wild orchied Craft, jeg var en som hatet å lage "3D" effekter før på kort, ekser osv. men nå elsker jeg det, synes det er så gøy å få til de blomster bukettene på kortene, så når jeg lager kort til gutt/mann så tar jeg ikke med blomster og det er egentlig ganske kjedelig for det er så gøy å holde på med blomster. Kanskje det er det jeg skal bli i framtiden, blomster dekoratør...
  
Men la oss ikke gå over all snøvleskaft nå og forsvinne fra kortet.
I dette kortet har jeg brukt smoky papir som en base til kortet, også har jeg dekorert med kaisercraft ark som pynteark, sist men ikke minst har jeg dekorert med en nydelig bil som hovedfokuset av kortet.
Blomstene er det en del forskjellige som dere ser, den største blomsten aner jeg ikke hva er, men skulle gjerne ha vist det, videre er det roser i 20mm klassen, (litt feilkjøp! Trodde de små blomstene var så store, men de er egentlig bare 10mm eller noe) epleblomster eller som det står på siden : apple blossom, og videre er det små roser i hvitt og små sweet heart blossom i hvitt og noen i Ivory også.

Håper dere ble inspirert til å være med i kreativ scrapping sin utfordring på bloggen dems.

PS! Kan hende jeg skal begynne å kjøre filmer på youtube også, følg med så får dere se..

Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar