lørdag 4. mars 2017

Prøve meg på vintage?

Jøsses, dette trodde jeg aldri jeg skulle si at jeg ville prøve meg på vintage, synes det er så komplisert emne, å skjønne meg på.. 
Men jeg har prøvd å gå utenfor komfortsone og lagde ett vintage kort, men jeg prøve meg på ett vintage baby kort, så får dere mene hva dere tenker. Er dette ett kort som er vintage, hva kunne jeg prøvd å fått mer av? 

 

Litt nærmere på detaljene : 
 

 

I tillegg til å skjært arkene på sidene og gått over med stempelpute på kantene har jeg krøllet arket til en stor klump for så å brette den ut for å få det til å se ut som ett skikkelig slitent ark, men kunne nok hatt krøsta ennå mer. 

Håper du ble inspirert til å finne litt som kan gjøre dine kreativiteter til noe spesielt. 

Dette har jeg brukt : 
Ark : 
Grønne med skrift - kaisercraft, Pitter patter kolleksjonen. 
Stripete - 
"My little darling - ukjent. 
White som base. 

Dies : 
Gratulerer fra kaboks 

Blomster : 
Store blomsten - ukjent 
Søteblomster - papirdesign 

Ekstra : paper doilles. 

Legg gjerne kommentar igjen hva dere synes! 
-Jeanette 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar