fredag 31. mars 2017

Project life i gave ❤️

Nå har jeg sittet en god stund med denne i bevaring til ei nydelig lita jente som ble født i november 2016, men som vi ikke har kommet oss til og fått kommet oss på besøk til da vi bor noen timer unna hverandre (dårlig unnskyldning, jeg vet) 
Men endelig skal vi få hilse på nurket og gaven skal overleveres, ingenting er bedre enn hjemmelagde ting, så da ble det ett nydelig album jeg lagde ut av album fra prosject life og lommer fra prosject life! (Anbefaler prosject life framfor sn@p) 
Inspirasjonen kom fra mitt barnealbum fra når jeg var liten og hvor gøy det er å se tilbake på dette. 


Jeg har brukt kaisercraft sine ark som mine "baser" og bygg videre på med glitterark, dieser også lignende. 
Glitter arket mener jeg er fra kaisercraft det også. 
Ellers har jeg prøvd meg på mixmedia på forsiden av albumet noe jeg synes var utrolig gøy å gjøre så skal prøve meg i løpet av helgen på å lage noe med påske egg også! Får se hvordan det blir.. 

 

Dette er da mer fra innsiden av albummet, håper dere ble inspirert til å lage noe til deres barn i project life album eller vanlig layout. 

Ha en fin helg så beklager jeg for at det ikke har kommet innlegg på en stund da jeg har vært meget opptatt og sliten den siste tiden.. Men skal bli bedre nå.. 
Følg meg på Instagram for mer oppdateringer! 

- Jeanette 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar