søndag 19. mars 2017

Ingen prosjekter er fine nok for dine fineste ting.

I går var det en nydelig dag, gikk rundt i huset fikk vaska litt og rydda, men innimellom timene fant jeg ut at jeg ville lage ett kort, og fant ut at jeg skulle bruke ark fra Disney blokkene jeg hadde, de blokkene har jeg ikke brukt da de skal brukes når jeg en gang får barn sånn at de kan ha glede av de i sine album eller på kort jeg lager. 
Så når jeg tok fram papirene og begynte å skjære i de, det gjorde vondt helt til lille toa med smerter, for det var en av de blokkene jeg ikke ville bruke, men ting kan ikke bli liggende for de er for fine til nåværende prosjekter, men folkens! De kommer flere nydelige ark og ting så vi må bruke det vi har. 

I såfall over til prosjektet igjen, fant jo ut til slutt hvem ark jeg skulle bruke. 

Er de ikke nydelige!! 

Ble som dere ser ble det minni og Pluto kort, skulle egentlig være stjerner bak og mikke i tillegg, men da hadde det blitt for stort i forhold til hvor mye jeg klipte ned. 

Så kvinner og menn innenfor scrapping, er det på tide å ta frem de fineste tingene dere har liggende og prøve å lage noe fint ut av de nå før at de blir borte? 

Ha en strålende søndag så kommer det blogg innlegg igjen i løpet av neste uke med konfirmasjonskort. 


Har du noe du vil gjerne ha inspirasjon innenfor? 

- Jeanette 

Utfordringer jeg er med på med dette kortet : 


2 kommentarer:

  1. Så nydelig kort! Ja disse arkene er virkelig søte. Ble veldig flott med krone og prinsesse tekst.
    Takk for at du deltar hos NSHK

    SvarSlett
  2. Så søtt kort! Nydelig til ei lita prinsesse! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    :) DT Karen Elise

    SvarSlett